Logo bg.emedicalblog.com

Защо мотоциклетите Харли-Дейвидсън са толкова силни?

Защо мотоциклетите Харли-Дейвидсън са толкова силни?
Защо мотоциклетите Харли-Дейвидсън са толкова силни?

Sherilyn Boyd | Редактор | E-mail

Видео: Защо мотоциклетите Харли-Дейвидсън са толкова силни?

Видео: Защо мотоциклетите Харли-Дейвидсън са толкова силни?
Видео: The Harley Davidson Sportster | Air Cooled Models to Become Some of Biking’s Hottest Property 2024, Март
Anonim
Всеки, който някога е бил свидетел на покер тест, знае, че мотоциклетите на Harley-Davidson наистина са наистина силни. И тъй като не всеки мисли, че това е нещо хубаво, през последните години имаше усилия да ги задушим.
Всеки, който някога е бил свидетел на покер тест, знае, че мотоциклетите на Harley-Davidson наистина са наистина силни. И тъй като не всеки мисли, че това е нещо хубаво, през последните години имаше усилия да ги задушим.

Отдясно от линията, изпускателните системи на Harley могат да излъчват шум до 80 децибела (dB), дават или вземат в зависимост от модела. За справка, типична кола при празен ход излъчва шум при около 35-45 dB и високи 50s до ниски нива на децибели от 60s при скорости на магистралата. Дори нещо подобно на 2008 Ford F-450 камион само получава толкова силен, колкото 51 db при празен ход и 68 db при пътуване при 65 mph.

И докато си мислите, че 68 dB не е толкова далеч от 80 dB, важно е да разберете, че системата на децибели е логаритмична - в този случай увеличение с 10 dB означава, че това ниво на звука е десет пъти по-мощен. Така например 80 dB би било десет пъти по-голямо звуково налягане от 70 dB. За по-нататъшно позоваване, когато говорите с някой с нормален говор, обикновено говорите около 60 dB и косачката обикновено е около 90 dB, докато типичният военен реактивен двигател е средно около 120 dB.

Излишно е да се каже, освен по-старите модели на Harleys, които понякога биха могли да достигнат до 90-100 dB запас, дори 80 dB днес все още са много силни. Това далеч надхвърля регламентите за шумове в много градове, особено за жилищни райони, въпреки че отговаря на регламентите за СИП за шума на улиците. Защо правят Харлис толкова силен?

За начало е трудно да се постигне нивото на спокойствие, което човек вижда в лек автомобил в мотоциклет, поради малкото пространство за обемисти ауспуси на мотора. Това означава, че силните и мощни звукови двигатели са се превърнали в подпис на тази конкретна марка мотоциклета, което води до истинския проблем - мнозина, които купуват Харлейс, не са доволни от законно регулирания шум на двигателя на двигателя и вместо това избират да заменят съществуващите отработени газове системи за прави тръби, които изобщо не заглушават шума на двигателя. Това води до звук, който може да надхвърли 100 децибела, когато се възстанови.

Това е изключително шумно и дори може да причини увреждане на човешкото слуха. При едва 94 децибела (dB) само един час на излагане може да увреди слуха ви, а при 100 dB само 15 минути излагане ще направи този трик. Излишно е да се каже, любителите на "Харли", които правят тези модификации и не носят подходяща защита на слуха, докато яздите плащат дългосрочна цена на ушите, за да направят двигателите си да звучат по-силно.

Като се има предвид този вид крайно шумово замърсяване, през последните години имаше отблъскване срещу шумни велосипеди, като много местни общности поставят конкретни ограничения върху шума от мотоциклети и други, които ги забранят напълно.

Едно такова усилие е прилагането на печат на СИП. Мотоциклетите трябва да показват етикети на EPA върху техните шаси и изпускателни системи, които се сравняват помежду си, за да се гарантира, че системата не е модифицирана. (2009), Арбада, СО (2009), Портланд, МЕ (2009), Грийн Бей, WI (2009) и държавата Калифорния (2010 г.)

Толкова силна е извинението, че президентът и главният оператор на Harley-Davidson, Джим МакКаслин, са публикували съобщение на уебсайта на компанията през 2009 г., което принуждава мотоциклетистите да не модифицирайте техните велосипеди, за да ги направят по-силни. Докато силните, мощни звукови двигатели на Harleys в миналото са били нещо като продавачка, Маккаслин отбелязва, че реакцията срещу шума днес започва да създава проблеми. По-нататък той предполага, че ако мотоциклетистите не се спуснат, правилата и законите ще продължат да се прилагат, докато Харли Дейвидсън вече не може да продаде силните си мотоциклети и велосипедите, които вече са на пътя, може да бъдат напълно забранени.

McCaslin също директно обръщаше внимание на обичайното изменение на изпускателната система, за да получи по-голяма мощност:

Тестването е доказало, че прави тръби не трябва да надвишават тръбите с по-ниски нива на шум. Вземете неправилните тръби и можете значително да намалите конските сили и / или въртящия момент. И докато го правиш, ще събудиш спящия гигант от социална загриженост, който живее в съседство с всички нас.

Харлей-Дейвидсън също предприе мерки за премахване на модификациите, като вече не доставя състезателни изпускателни системи, които могат да работят на улични модели на дилъри.

Отвъд аргумента за увеличаване на мощността, ентусиастите в полза на силните изпускателни системи често заявяват, че техните "шумни тръби спасят живота", което означава, че тъй като те могат да бъдат чути, шофьорите на автомобили и камиони са предупредени за тяхното присъствие и няма да ги ударят.

Макар че със сигурност някой, който управлява много мотоциклети, е наясно с факта, че много по-големи леки пътнически автомобили просто не забелязват мотоциклетите на слепи места и други подобни, но антагонетите отбелязват, че повечето фатални катастрофи, свързани с мотоциклети, са причинени от мотоциклетиста, поне според доклад от 2007 г Национална администрация по безопасност на движението по пътищата, В доклада беше отбелязано, че 45% от фаталните моторни катастрофи са единично превозно средство (което означава само мотоциклета) и че сред останалите 55%, при почти 75% от катастрофите при два автомобила, мотоциклетистът е смятан за отговорен. Това означава, че класификацията на единични автомобилни катастрофи, които съставляват 45% от всички фатални моторни катастрофи, включва "сблъсък при излитане на пътя".

Препоръчано: